Podpisano umowę na wdrożenie grantu „Cyfrowa Gmina”
Wójt Gminy Adam Kopis przy kontrasygnacie Skarbnika Aliny Brząkały w kwietniu 2022r. podpisał umowę z Centrum Projektów Polska Cyfrowa o powierzenie grantu w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020 Osi Priorytetowej V Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia REACT-EU działania 5.1 Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia dotycząca realizacji projektu grantowego „Cyfrowa Gmina”
W ramach grantu zaplanowane jest:
- wdrożeniem elektronicznego biura obsługi interesanta w Urzędzie Gminy Łęka Opatowska, które będzie udostępniać usługi elektroniczne dla mieszkańców,
- zakup serwer niezbędnego do prawidłowego funkcjonowania elektronicznego biura obsługi interesanta - EBOI+
- przeprowadzenie diagnozy cyberbezpieczeństwa,
- przeprowadzenie szkolenia dla Pracowników Urzędu Gminy z zakresu ochrony danych osobowych i bezpieczeństwa informacji w dobie cyberzagrożeń.
Wysokość przyznanego grantu wynosi 100 000,00 zł. Realizacja projektu przewidziana jest do 30 września 2023 r.