X edycja konkursu dla organizacji pozarządowych!
30 marca 2022 roku Zarząd Województwa Wielkopolskiego przyjął uchwałę w sprawie ogłoszenia otwartego konkurs ofert pn. „Nasza wieś, naszą wspólną sprawą” skierowanego do organizacji pozarządowych, celem wspierania zadań publicznych Województwa Wielkopolskiego w dziedzinie działalności wspomagającej rozwój obszarów wiejskich.
Na realizację konkursu zabezpieczono środki w wysokości 350 tysięcy złotych.
Maksymalna wysokość dofinansowania jednego zadania zleconego w ramach konkursu wynosi 10 tysięcy złotych, nie więcej jednak niż 80% całkowitego kosztu zadania. Wkład własny oferenta w realizację zadania powinien wynosić minimum 20% całkowitego kosztu zadania.
Konkurs obejmuje zadania, które:
- będą realizowane nie wcześniej niż 1 sierpnia 2022 r., a ich zakończenie nastąpi nie później niż 15 listopada 2022 r.
- dotyczą miejscowości uczestniczących w programie „Wielkopolska Odnowa Wsi 2020+” lub będą realizowane w takich miejscowościach.
Miejsce składania ofert:
Oferty należy składać w terminie do 25 kwietnia 2022 roku (poniedziałek) do 15:30 w następującej formie:
- osobiście lub za pośrednictwem poczty bądź kuriera w godzinach pracy Urzędu Marszałkowskiego Województwa Wielkopolskiego w Poznaniu w Punkcie kancelaryjnym (na parterze) przy al. Niepodległości 34 w Poznaniu /kod pocztowy 61-714/ w zaklejonej kopercie z dopiskiem „Nasza wieś, naszą wspólną sprawą”.
- w formie elektronicznej poprzez skrytkę ePUAP:/umarszwlkp/SkrytkaESP.
O przyjęciu oferty decyduje data wpływu oferty do Punktu kancelaryjnego (nie decyduje data stempla pocztowego).