Konsultacje społeczne
OGŁOSZENIE
Konsultacje społeczne projektu uchwały w sprawie wyznaczenia obszaru zdegradowanego i obszaru rewitalizacji na terenie Gminy Łęka Opatowska
Wójt Gminy Łęka Opatowska zawiadamia o rozpoczęciu konsultacji społecznych projektu Uchwały Rady Gminy Łęka Opatowska w sprawie wyznaczenia obszaru zdegradowanego i obszaru rewitalizacji na terenie Gminy Łęka Opatowska.
Konsultacje mają na celu zebranie od interesariuszy rewitalizacji uwag do wyżej wymienionego projektu uchwały.
Konsultacje przeprowadzone będą od 6 listopada 2024 roku do 11 grudnia 2024 roku w postaci:
- Zbierania uwag w postaci wypełnionego papierowego lub elektronicznego formularza uwag.
Formularz dostępny będzie:
- na stronie internetowej Gminy Łęka Opatowska: https://leka-opatowska.pl
- na stronie podmiotowej Gminy w Biuletynie Informacji Publicznej: https://lekaopatowska.bip.net.pl/
- na żądanie osób zainteresowanych w siedzibie Urzędu Gminy
Wypełnione formularze należy dostarczyć:
- drogą elektroniczną na adres e-mailowy:promocja@leka-opatowska.pl
- drogą korespondencyjną na adres: Urząd Gminy Łęka Opatowska, ul. Akacjowa 4,
63-645 Łęka Opatowska - bezpośrednio do Urzędu Gminy Łęka Opatowska, ul. Akacjowa 4, 63-645 Łęka Opatowska (pokój nr 109) w godzinach pracy Urzędu.
- Wypełnienia ankiety on-line dostępnej pod adresem: https://forms.office.com/e/WAuB0EFASg
- Spotkania konsultacyjnego on-line, przeprowadzonego za pośrednictwem platformy Microsoft Teams z interesariuszami rewitalizacji, na którym zostanie omówiona metodyka wyznaczenia obszaru zdegradowanego i obszaru rewitalizacji na terenie Gminy Łęka Opatowska. Spotkanie odbędzie się w dniu 20 listopada 2024 roku o godz. 13:00. Aby wziąć udział w spotkaniu należy zarejestrować się do dnia 18 listopada 2024 roku klikając w podany link: https://forms.office.com/e/gHXgwmremT
Na podanego podczas rejestracji maila zostanie Państwu przesłany właściwy link do spotkania konsultacyjnego.
Uwagi do projektu uchwały można składać do 11 grudnia 2024 r. W przypadku dostarczenia uwag za pośrednictwem poczty decyduje data wpływu korespondencji do Urzędu Gminy w Łęce Opatowskiej.
Poniższe materiały informacyjne zostaną zamieszczone w wersji elektronicznej na stronie podmiotowej Gminy w Biuletynie Informacji Publicznej: https://lekaopatowska.bip.net.pl/ i stronie https://leka-opatowska.pl oraz dostępne na żądanie osób zainteresowanych w wersji papierowej w Urzędzie Gminy Łęka Opatowska, ul. Akacjowa 4, 63-645 Łęka Opatowska:
- projekt Uchwały Rady Gminy Łęka Opatowska w sprawie wyznaczenia obszaru zdegradowanego i obszaru rewitalizacji na terenie Gminy Łęka Opatowska,
- formularz zgłaszania uwag,
- mapa określająca granice obszaru zdegradowanego i obszaru rewitalizacji,
- diagnoza służąca wyznaczeniu obszaru zdegradowanego i obszaru rewitalizacji Gminy Łęka Opatowska.
Wójt Gminy Łęka Opatowska
/-/ mgr Adam Kopis
Diagnoza_Łęka_Opatowska.pdf (3,09MB)
Formularz zgłoszenia uwag.docx (22,01KB)
OGŁOSZENIE konsultacje.pdf (228,14KB)
OGŁOSZENIE konsultacje.docx (20,26KB)
Projekt uchwały w sprawie wyznaczenia obszaru zdegradowanego i obszaru rewitalizacji na terenie Gminy Łęka Opatowska.pdf (11,96MB)
Zalacznik Nr 1 do uchwaly.pdf (11,74MB)
KLAUZULA INFORMACYJNA
Administrator danych osobowych.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych będzie Wójt Gminy w Łęce Opatowskiej. Można się z nim skontaktować w następujący sposób:
a) listownie: Urząd Gminy w Łęce Opatowskiej, ul. Akacjowa 4, 63-645 Łęka Opatowska,
b) przez adres e-mail:
c) telefonicznie: (62) 781-45-20.
Inspektor ochrony danych.
Inspektorem ochrony danych jest Michał Bartela może się Pani/Pan z nim skontaktować poprzez adres e-mail: inspektor@myiod.pl lub w sekretariacie Urzędu Gminy.
Cel i podstawy przetwarzania.
Przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych odbywać się będzie w celu rozpatrzenia przesłanej do Urzędu Gminy korespondencji. Będziemy przetwarzać Pani/Pana dane osobowe w związku z realizacją obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (art. 6 ust.1 lit. C RODO1) oraz wykonywaniem przez administratora zadań realizowanych w interesie publicznym lub sprawowania władzy publicznej powierzonej administratorowi (art. 6 ust. 1 lit. E RODO ¹)
Odbiorcy danych osobowych.
Odbiorcami Pani/Pana danych będą w zależności od celu:
a) strony i uczestnicy postępowań lub organy właściwe do załatwienia wniosku na mocy przepisów prawa, którym Wójt Gminy Pani/Pana wniosek przekazał,
b) podmioty uprawnione do obsługi doręczeń (firmy kurierskie, dostawcy usługi poczty elektronicznej),
c) podmioty, z którymi administrator zawarł umowę na świadczenie usług serwisowych dla użytkowanych systemów informatycznych w Urzędzie Gminy.
Okres przechowywania danych.
Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane do chwili załatwienia sprawy, w której zostały one zebrane a następnie w przypadkach, w których wymagają tego przepisy zgodnie z Jednolitym Rzeczowym Wykazem Akt.
Prawa osób, których dane dotyczą.
Zgodnie z RODO1 przysługuje Pani/Panu:
a) prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii,
b) prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych, jeśli są błędne lub nieaktualne, a także prawo do ich usunięcia, w sytuacji, gdy przetwarzanie danych nie następuje w celu wywiązania się z obowiązku wynikającego z przepisu prawa,
c) prawo do ograniczenia lub wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych.
Prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
Przysługuje Pani/Panu również prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych na adres: Biura Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, adres ul Stawki 2, 00-193 Warszawa lub przez stronę internetową uodo.gov.pl.
¹Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) oraz podjętych działań.